1. Загальні положення
1.1. Терміни та визначення:
Сервер - це програмно-апаратна обчислювальна система, яка виконує сервісні функції за запитом клієнта, надаючи йому доступ до певних ресурсів.
Трафік – це загальна кількість даних (файлів, пошти тощо), яка проходить через сервер за певний проміжок часу.
CPU (процесор) – потужність процесора, яка гарантується Виконавцем при наданні послуги VPS відповідно до обраного тарифного плану.
Оперативна пам'ять – оперативна пам'ять сервера, обсяг якої надається відповідно до обраного Замовником тарифного плану.
Проксі-сервер – сервер та/або програмне забезпечення, яке виступає посередником між клієнтськими комп'ютерами та/або іншими серверами.
Доменне ім'я (домен) – це частина ієрархічного адресного простору мережі Інтернет, яка має унікальне ім'я, що ідентифікує його, обслуговується групою серверів доменних імен і централізовано адмініструється. Домен ідентифікується доменним ім'ям.
Логін – це набір унікальних для сервера Виконавця букв, цифр і символів, які в поєднанні з паролем служать ідентифікатором Замовника. (e-mail або телефон)
Пароль – сукупність букв, цифр і символів, які в поєднанні з Логіном служать ідентифікатором Покупця.
аказ – електронне повідомлення, що надсилається Замовником з веб-сайту Виконавця (https://vphost.com.ua), що містить номер замовлення, а також перелік послуг, які Замовник бажає отримати.
Система управління замовленнями https://new.my.vphost.com.ua зберігає дані Замовника, перелік, дату і зміст електронних повідомлень, відправлених Замовнику Виконавцем, перелік оплачених Замовником рахунків, активні послуги. Замовник самостійно несе відповідальність за збереження логіна та пароля до системи управління замовленнями.
Сайт Виконавця – веб-сайт, який розміщується в мережі Інтернет за посиланням https://vphost.com.ua. Всі користувачі Всесвітньої павутини мають доступ до Сайту 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
Спам – це здійснення організованої масової розсилки інформації рекламного, комерційного або агітаційного характеру іншим користувачам мережі без їх згоди; листи, що містять грубі та образливі вирази та пропозиції, розміщення повідомлень рекламного, комерційного чи пропагандистського характеру на будь-якій конференції чи форумі, за винятком випадків, коли такі повідомлення дозволені правилами такої конференції чи форуму, або їх розміщення було погоджено з власниками чи адміністраторами такої конференції чи форуму; надсилання інформації отримувачам, які раніше висловили своє небажання отримувати таку інформацію; використання власних або наданих інформаційних ресурсів (поштових скриньок, адрес електронної пошти, WWW-сторінок і т.д.) в якості контактної інформації при виконанні будь-якого з перерахованих вище дій, незалежно від того, де дії були здійснені з мережі.
1.2 Контактна адреса (e-mail) – адреса, вказана Замовником при оформленні замовлення на сайті Виконавця. Замовник несе повну відповідальність за правильність листа та його виконання.
2. Вартість послуг та порядок оплати
2.1 Вартість Послуг, що надаються Замовнику за цим Договором, вказується на веб-сайті Виконавця.
2.2 Послуга автоматично продовжується на 1 (один) календарний місяць за наявності на особистому рахунку Замовника суми, необхідної для продовження послуги.
2.3 Оплата послуг здійснюється в національній валюті України у вигляді передоплати за період, обраний Замовником при проходженні процедури замовлення на сайті Виконавця. Мінімальний термін замовлення - 1 (один) місяць.
2.4 Замовник самостійно несе відповідальність за правильність та своєчасність здійснених ним платежів за послуги, надані Виконавцем за Договором.
2.5 Всі банківські комісії за оплату рахунків Виконавця оплачує Замовник.
2.6 Коли Клієнт оформляє платіжні документи, номер отриманого Замовником рахунку повинен бути вказаний у розділі «Призначення платежу». У разі відсутності номера рахунку в платіжному документі Виконавець не гарантує, що отримана сума буде зарахована в якості оплати за виконані послуги.
2.7 Виконавець може змінювати тарифи на надання Послуг. Нові тарифи доводяться до відома Замовника шляхом публікації на сайті Виконавця та/або надсилання повідомлень на контактну адресу електронної пошти Замовника. Замовник має право не погодитися з таким збільшенням і розірвати Договір, про що він повинен повідомити Виконавця протягом 10 календарних днів з моменту публікації на сайті або отримання повідомлення. Відсутність реакції Замовника на повідомлення про підвищення тарифів означає, що він згоден з новими тарифами та всіма зобов'язаннями щодо оплати. Зниження тарифів на Послуги здійснюється Виконавцем без попереднього повідомлення.
2.8 У зв'язку зі специфікою Послуг, що надаються Замовнику, Послуги вважаються наданими з моменту отримання Замовником логіна та пароля для користування Послугами на контактну адресу. У разі здійснення Замовником оплати за наступний період, послуги вважаються наданими з моменту зміни періоду активності сервісу в системі замовлень. У разі виникнення у Замовника претензій до наданих Послуг, він направляє претензії на поштову адресу Виконавця, або на адресу електронної пошти Виконавця не пізніше одного дня з моменту пред'явлення претензій. Послуги вважаються належним чином виконаними у разі відсутності претензій від Замовника протягом 30 календарних днів з моменту надання Послуг.
2.9 Всі запити Замовника вважаються авторизованими і виконуються Виконавцем, якщо вони направляються на адресу електронної пошти відділу технічної підтримки ([email protected]) або відділу продажів ([email protected] ) з контактної адреси електронної пошти замовника. У будь-якому іншому випадку Виконавець не гарантує виконання вимоги клієнта
2.10 У разі, якщо на момент продовження послуги на особовому рахунку недостатньо коштів, послуга автоматично припиняється, а Замовник сплачує плату за активацію в розмірі 200 грн без ПДВ 20% для послуг VPS, 700 грн для послуг «Виділений сервер», 1500 грн для послуги «Колокейшн»
2.11 У разі, якщо послуга не була оплачена на наступний період і була відключена, для її активації Замовнику необхідно погасити заборгованість і сплатити суму, необхідну для продовження послуги на 1 (один) календарний місяць. Якщо протягом 2 днів не надійде оплата, всі дані послуги видаляються автоматично.
3. Права та обов'язки сторін
3.1 Виконавець зобов'язаний:
3.1.1. Надавати послуги відповідно до умов обраного Замовником тарифу Сервісу.
3.1.2. На вимогу Замовника надавати технічну консультацію в обсязі, необхідному для коректної взаємодії з Сервісом
3.1.3. У разі незадоволення Замовника якістю наданих послуг, та отримання письмового звернення про дострокове розірвання Договору, повернути Замовнику залишок сплачених коштів протягом 30 календарних днів з моменту отримання письмового повідомлення за вирахуванням вартості реєстрації доменного імені, якщо доменне ім'я було зареєстровано безкоштовно. При розрахунку залишку коштів враховується вартість всіх повних місяців користування Сервісом, включаючи поточну за ціною щомісячного платежу.
3.1.4. У разі порушення умов використання Послуг повідомити Замовника електронною поштою про виявлені порушення.
3.1.5. Направити повідомлення Замовнику після призупинення надання Послуг у випадках, передбачених п. 3.3.1
3.1.7. Не розголошувати і не використовувати інформацію, пов'язану з діяльністю Замовника, яка стала йому відома
3.2. Замовник зобов'язаний
3.2.1. При оформленні замовлення на Сервіс надавати повну та достовірну інформацію. Виконавець не несе відповідальності за наслідки, що виникли в результаті невірності введених даних. У разі необхідності перевірки автентичності особи Замовника, надати всі дані (документи), необхідні Виконавцю для проведення такої перевірки.
3.2.2. Виконувати вказівки фахівців Виконавця щодо використання Послуг та мережі Інтернет.
3.2.3. Своєчасно оплачувати Послуги.
3.2.4. Самостійно здійснювати контроль за дотриманням норм інтернет-етикету.
3.2.5. Не вживати будь-яких заходів, навмисно або ненавмисно, які можуть призвести до порушення функціонування програмного забезпечення та/або системи в цілому.
3.2.6. Дотримуватися вимог чинного законодавства України та міжнародного права, в тому числі не розміщувати незаконні матеріали (порнографія, пропаганда міжнаціональної, міжрасової, міжнаціональної ворожнечі, тероризм, наркотики тощо), не порушувати авторські, суміжні та інші права третіх осіб.
3.2.7. Не покладати на Виконавця відповідальність за будь-які претензії та відповідальність за борги, збитки, витрати та витрати, включаючи всі судові витрати, витрати на послуги адвокатів та адвокатів, які виникли внаслідок судових позовів та судових рішень, які прямо чи опосередковано стосуються Послуг Виконавця.
3.3. Виконавець має право
3.3.1. Повністю або частково призупинити надання Послуг у наступних випадках без попереднього додаткового попередження:• у разі недотримання Замовником умов використання Сервісу;• у разі неодноразового невиконання Замовником інструкцій спеціалістів Виконавця щодо використання Послуг та мережі Інтернет;• якщо Виконавець вважає будь-які дії, вчинені Замовником за допомогою Послуг, наданих Замовнику за цим Договором, такими, що спричиняють або можуть спричинити завдати шкоди Виконавцю, іншим Замовникам, або нормальному функціонуванню мережі.• якщо Замовник був спійманий на використанні несанкціонованої розсилки (спаму) в будь-якій формі;• у разі порушення Замовником норм інтернет-етикету, а саме використання ненормативної лексики в телефонній розмові або в листуванні з фахівцями Виконавця.• якщо надання Послуги Замовнику впливає на ділову репутацію Виконавця;• при отриманні відповідних рекомендацій або вимоги з боку працівників органів виконавчої влади України у разі порушення норм законодавства України або норм міжнародного права.
3.3.2. Служба технічної підтримки Виконавця не зобов'язана надавати консультації щодо програмного забезпечення загального призначення, інформацію про які можна отримати з відповідних інструкцій користувача щодо цього програмного забезпечення, а також не несе відповідальності за непрофесійні та некваліфіковані дії Замовника або його представників.
3.3.3. У разі виникнення надмірних потреб Замовника в апаратних та інших ресурсах, що надаються, запропонувати Замовнику перейти на інший тариф, а в разі відмови Замовника – призупинити надання Послуг з поверненням невикористаних Замовником передплачених коштів.
3.3.4. Призупинити надання Послуги для проведення технічних та профілактичних робіт як за згодою Замовника, так і без неї. Максимально допустимий час відключення Послуг з вини Виконавця становить не більше 8 годин на рік, але не більше 1 години 30 хвилин за один раз.
4. Відповідальність сторін
4.1. Виконавець не несе відповідальності
4.1.1. За перерви в наданні Послуг, якщо вони були викликані діями Замовника та/або третьої особи.
4.1.2. За будь-яку шкоду, заподіяну Замовнику в результаті використання Послуг, що надаються Виконавцем, включаючи випадки, коли Замовник був повідомлений про можливість таких збитків.
4.1.3. За зміст і достовірність будь-якої інформації, яка передається або отримується в процесі надання Послуг.
4.1.4. За справність обладнання та програмного забезпечення Замовника, що використовується Замовником.
4.1.5 За упущену вигоду та/або дохід, а також непрямі збитки Замовника в період використання або невикористання (повного або часткового) Послуг Виконавця, включаючи випадки, коли Замовник був повідомлений про можливість таких збитків.
4.1.6. За технічний стан мережі, до якої підключено Замовника.
4.1.7. За зміст інформації, розміщеної на сайті Замовника.
4.1.8. За цілісність, надійність і доступність сайтів Замовника і даних на сервері Виконавця.
4.1.9. За проблеми, пов'язані з використанням Замовником неліцензійного програмного та технічних засобів.
4.1.10. За некваліфіковані дії Замовника щодо використання Послуг
4.1.11. За працездатність наданого Замовнику програмного забезпечення, якщо Замовник – навмисно або ненавмисно – порушив їх працездатність, видалив або вніс зміни в системні або службові файли.
4.1.12. За працездатність і зручність використання програмних і апаратних засобів, розроблених третьою стороною.
4.2. Замовник несе відповідальність
4.2.1. За порушення чинного законодавства, вчинене ним або третьою особою шляхом використання Послуг, наданих Замовнику Виконавцем.
4.2.3. За недотримання умов та порядку оплати Послуг.
4.2.4. За збереження параметрів доступу до Сервісу (логін та пароль) та за збитки, які можуть бути надані в результаті несанкціонованого використання параметрів доступу до Сервісу.